Coș cumpărături
Coș cumpărături

Informații

  • Program luna decembrie 2022 : Nu lucram in zilele de : 30nov , 1 ,2, 26,27,28,29,30 dec. 
  • Expediem coletul in maxim  2 - 5  * *  zi / zile lucratoare din ziua in care am primit comanda! 
  •  Comanda minima 120 lei.  

  • Livrare gratuita prin GLS in Romania incepand de la comenzi care sa contina produse de peste 250 de lei
  • Produsele comercializate sunt destinate prelucrarii si nu pot fi folosite / purtate ca atare.
  • Produsele care necesita gravare si aurire/rodiere  intarzie livrarea cu pana la + 3 zi/ zile lucratoare (Total maxim 5 zile )
  • Expediem colete in orice tara U.E. prin DHL  taxa 110 lei - timp de tranzit 1- 2 zile 
  • Expediem prin curier, taxa de livrare incepand de la 21 lei:
  • Platile cu cardul sunt procesate de: EU PLATESC (www.euplatesc.ro) / LibraPay (www.librapay.ro)
  • Comercializam  accesorii argint .925, elemente Preciosa , accesorii inox,  la cel mai bun pret.
  • Intrebari si raspunsuri aici  

1. Tarife expediere

Pretul transportului cuprinde doua componente .

1 Pretul transportului efectiv care este prezentat mai jos si care difera in functie de firma de curierat 

2 Greutatea suplimentara . Daca coletul depaseste 1 Kg se adauga cate 4 lei pentru fiecare Kg suplimentar 

Transportatori : 

  • GLS 21 lei  (Nu se aplica KM suplimentari indiferent de destinatie ) - timp de transit - 2-3 zile 
  • Sameday  - 25 lei (Nu se aplica KM suplimentari indiferent de destinatie ) - timp de transit - 2-3 zile 
  • DHL - Livare in U.E. - 110 lei ~ 22 euro (1-2 zile )
  • Taxa tur-retur (pentru colete neridicate )  50 lei
  • Fan Courier  30 lei in  - Doar in aria de acoperire . - timp de transit - 2-3 zile 

2. Tarife incasare plata 

  • Cu cardul bancar  - NU se aplica nici o taxa sau comision
  • Plata in cont bancar  - NU se aplica nici o taxa sau comision
  • Plata ramburs  -NU se aplica nici o taxa sau comision 

3. Termen de livrare:

  • Termenul mediu de livrare prin curier este afisat la inceputul acestei pagini si este dinamic in functie de numarul de comenzi primite 
  • Termenul de livrare este masurat in zile lucratoare .
  • Termenul maxim de livrare este de 15 zile . Prin "livrare " intelegem data la care coletul pleaca de la noi si nu data la care ajunge la cumparator .
  • Timpii de tranzit pentru curier sunt de 1-4 zile  .
  • In cazuri exceptionale ne rezervam dreptul de a mari timpul de livrare. In aceasta situatie clientul va fi informat in cel mai scurt timp posibil.

4. TVA 

Preturile includ TVA (19 %)

5. Reclamatii 

Va rugam sa deschideti un tiket aici .

 

6. Returnare :

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Conform Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014: "... consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.". Documentul complet poate fi citit pe site-ul ANPC.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

 Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:

- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*) - Comandate la data (*)/primite la data (*) (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. - Numele consumatorului (consumatorilor) - Adresa consumatorului (consumatorilor) - Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) - Data  

 

Se va returna contravaloarea produselor.  Nu se vor returna taxele (de transport , de ramburs si de asiguare ) 

Produsele gravate la cerere nu se pot returna

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

Începând cu 9 ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum.Soluționarea on-line a litigiilor.


Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin posta sau curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Nu expediati colete retur cu ramburs . Nu le vom primi ! 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
In cazul in care produsele expediate nu corespund cu cele comandate de tine, contacteaza-ne si le vom schimba pe cheltuiala noastra.

Returnarea produselor se face catre SC SITA RAM SRL str Nicolae Titulescu nr 4 Cluj_napoca- Cluj cu acelasi transportator cu care ati primit coletul (Fan Courier , DPD , TNT , Urgent Cargus   )  . NU expediati prin serviciul de coletarie al postei Romane . 

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) .

7. Conditii generale

  • Înnegrirea sau oxidarea argintului. Înnegrirea sau oxidarea argintului se întâmplă atunci când bijuteria intră în contact cu ozonul și hidrogenul sulfurat din aer. Produsele de înfrumusețare sau cele chimice de uz casnic au un efect negativ asupra argintului, îl pătează, se face negru, maroniu sau nuanțe de verde. Transpirația este și ea un dușman pentru frumosul tău colier.

    1. După fiecare purtare, șterge bijuteria cu o cârpă curată și fină pentru a îndepărta orice urmă de murdărie și umiditate.
    2. Păstrează fiecare piesă în punguțe de tip zip-lock din care scoți aerul cât de bine poți înainte de a le închide.
    3. Când mergi la piscină mai bine ar fi să lași acasă bijuteriile din argint. Soluțiile care se pun în apă pentru a o dezinfecta vor înnegri argintul.
    4. Ferește-le de umiditate!

 

 

  • Conturile de acces pe site sunt destinate in principal profesionistilor (II , PFA , SRL SA) si cu titlu de exceptie persoanelor fizice .  
  • Conturile de acces pot fi inchise oricand de catre administratorul sitului fara a avea obligatia de a oferi explicatii .  
  • Stocurile prezentate pe site au caracter informativ si nu reprezinta intodeauna valoarea reala . 
  • Telefon :0374 49 50 52  ; luni-vineri  10-16

     E-mail: info@margelatu.ro