Coș cumpărături
Coș cumpărături

Informații

Livrare Rapidă și Eficientă

Expediere Rapidă: Expediem comanda dvs. în maxim 5-7 zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Comandă Minimă: Valoarea minimă a comenzii este de 100 lei.

Livrare Gratuită: Bucurați-vă de livrare gratuită prin GLS în România pentru comenzi ce depășesc 400 lei.

Produse de Calitate Superioră

Utilizare și Prelucrare: Produsele noastre sunt destinate prelucrării și nu sunt gata de purtat.

Servicii Suplimentare: Pentru produsele care necesită gravare și aurire/rodiere, livrarea poate întârzia cu până la 3 zile lucrătoare.

Livrare Internațională

Expediere în UE: Livrăm în orice țară din Uniunea Europeană prin DHL cu o taxă de 120 lei. Timpul de tranzit este de 1-2 zile.

Opțiuni de Plată Sigură

Metode de Plată: Acceptăm plăți cu cardul procesate de ING, EU PLATESC (www.euplatesc.ro) și LibraPay (www.librapay.ro).

Accesorii Excepționale

Gama Noastră de Produse: Oferim accesorii din argint .925, elemente Preciosa, și accesorii inox la prețuri competitive.

Informații Transparente despre Produse

Gramajul Produselor: Datorită procesului de producție, gramajul final al produselor vândute la bucată poate varia. Pe site afișăm gramajul produsului prezentat în imagini.

Tarife și Condiții de Expediere

1. Tarife Expediere:

  • GLS: 21 lei, fără KM suplimentari. Timp de tranzit: 2-3 zile.
  • Sameday Easybox: 21 lei, fără KM suplimentari. Timp de tranzit: 2-3 zile.
  • DHL (UE): 120 lei (~22 euro), timp de tranzit 1-2 zile.
  • Taxa tur-retur pentru colete neridicate: 21 lei.

2. Taxe și Comisioane:

  • Plata cu cardul, în cont bancar sau ramburs: Fără taxe sau comisioane. Valoarea maximă a rambursului: 4900 lei.

3. Termen de Livrare:

  • Termenul mediu de livrare este dinamic și afișat la începutul paginii.
  • Termenul maxim de livrare: 15 zile lucrătoare.

4. TVA Inclus:

  • Toate prețurile includ TVA de 19%.

5. Proces de Reclamație:

  • Deschideți un tichet de asistență aici pentru orice reclamații.

6. Politica de Returnare:

  • Dreptul de renunțare la cumpărare se aplică conform legislației în vigoare.
  • Produsele gravate nu sunt returnabile.
  • Detalii complete despre procesul de returnare sunt disponibile pe site.
  • Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

    Conform Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014: "... consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.". Documentul complet poate fi citit pe site-ul ANPC.

    Model de formular de retragere

    Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

     Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:

    - Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*) - Comandate la data (*)/primite la data (*) (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. - Numele consumatorului (consumatorilor) - Adresa consumatorului (consumatorilor) - Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) - Data  

     

    Se va returna contravaloarea produselor.  Nu se vor returna taxele (de transport , de ramburs si de asiguare ) 

    Produsele gravate la cerere nu se pot returna

    Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

    Începând cu 9 ianuarie 2016 se aplica prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum.Soluționarea on-line a litigiilor.


    Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin posta sau curier.
    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Nu expediati colete retur cu ramburs . Nu le vom primi ! 

    Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
    Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
    In cazul in care produsele expediate nu corespund cu cele comandate de tine, contacteaza-ne si le vom schimba pe cheltuiala noastra.

    Returnarea produselor se face catre SC SITA RAM SRL str Nicolae Titulescu nr 4 Cluj_napoca- Cluj

7. Condiții Generale:

  • Informații despre îngrijirea argintului și alte detalii utile pe site.
  • Accesul pe site este destinat în principal profesioniștilor, cu excepția persoanelor fizice.
  • Contact: 0757 22 00 55 (Luni-Vineri, 10-16) sau la suport@margelatu.ro.

Vă Așteptăm!

 

  •  
  •